آموزش کاملا کاربردی نرم افزار های تخصصی رشته عمران ETABS - SAP - SAFE - ANSYS به صورت فیلم ، مقاله و فایل های آموزشی ارزشمند دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره انجام پروژه های دانشجویی ، مقالات و یا پایان نامه ها لطفا با ما تماس بگیرید تلفن تماس : 989159061904

محل لوگو

موزه لوور پاریس


موزه لوور پاریس

موزه لوور پاریس یکی از معروفترین و پربیننده ترین موزه های دنیاست به گونه ای که هر کسی که به پاریس سفر میکند یکی از اولویت های خود را بازدید از موزه لوور تعریف میکند. چرا که این موزه بزرگترین موزه دنیا نیز هست.

تاریخچه موزه لوور

این موزه در حقیقت یک کاخ سلطنتی بوده که در دوران رنسانس به دستور فرانسوای اول ساخته شده است. کار ساخت و ساز بنا در اواسط دهه ی 1500 میلادی آغاز شد اما تنها بخشی از بنای کاخ تکمیل گردید. پس از آن پادشاهان بعدی نیز هر کدام بخشی از بنای آن را ساختند به گونه ای که چنانچه به معماری بنای آن دقت کنید تفاوت هایی در بخش های مختلف مشاهده خواهید کرد. یکی از زیباترین بخش های بنا، کلوناد نام دارد که توسط لویی لو وو، کلود پرو و نقاشی به نام شارل لوبرن که یکی از معروف ترین نقاشان تاریخ است طراحی شده است. آثار برجسته این نقاش را میتوان در گالری آپولو مشاهده نمود.

در فیلمی که در اینجا قابل دانلود میباشد تمامی اشیا و آثار داخل موزه لوور به طور کامل نمایش داده شده و تشریح گردیده است همچنین بنای آن کاملاً نمایش داده شده و بخش های مختلف آن تشریح گردیده است.


مبلغ واقعی 31,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 6,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1175

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خراسان رضوی - مشهد

آموزش نرم افزار های تخصصی همچون ANSYS ، ETABS و SAP در مهندسی عمران در قالب فیلم ، فایل و مقالات آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما