آموزش کاملا کاربردی نرم افزار های تخصصی رشته عمران ETABS - SAP - SAFE - ANSYS به صورت فیلم ، مقاله و فایل های آموزشی ارزشمند دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره انجام پروژه های دانشجویی ، مقالات و یا پایان نامه ها لطفا با ما تماس بگیرید تلفن تماس : 989159061904

محل لوگو

آموزش مدل سازی و تحلیل برخورد یک اتومبیل سواری به یک ستون فولادی با نرم افزار ANSYS


آموزش مدل سازی و تحلیل برخورد یک اتومبیل سواری به یک ستون فولادی با نرم افزار ANSYS

آموزش مدل سازی و تحلیل برخورد یک اتومبیل سواری به یک ستون فولادی با نرم افزار ANSYS

برخورد یک اتومبیل به یک ستون : در این ویدیوی آموزشی برخورد یک اتومبیل سواری به یک ستون در نرم افزار انسیس مدل سازی، المان بندی، بارگذاری، ایجاد شرایط مرزی و تمامی تنظیمات تحلیل مسئله انجام شده و خروجی های آن نیز گزارش گردیده اند. بطوریکه اتومبیل با یک سرعت و شتاب مشخص به یک سازه فولادی شامل یک ستون فولادی برخورد نموده و اثرات ناشی از برخورد و تصادف روی داده کاملا بیان شده است. این مثال با استفاده از حل صریح نرم افزار ANSYS و قابلیت LS-DYNA Explicit موجود در این نرم افزار که توانایی حل و در نظر گرفتن برخورد های پیچیده را دارد انجام شد.

نمودار تنش به وجود آمده در اتومبیل در لحظه برخورد

همان گونه که در نمودار فوق مشاهده می‌شود در لحظه برخورد اتومبیل به ستون تنش های بوجود آمده در آن جدا افزایش یافته است و پس از آن باعث صدمه شدیدی به بدنه خودرو شده سپس تنش ها به دلیل جاری شدن مصالح فولادی آن کاهش یافته است.

جابجایی جهت ضد بوجود آمده در اتومبیل پس از برخورد

این اتومبیل با سرعت و شتابی که برای آن تعریف نمودیم حرکت میکرد. سپس ما مانعی بر سر راه آن قرار دادیم تا نتیجه برخورد اتومبیل و خودروی سواری با آن مانع را مشاهده نماییم.

کرنش اتومبیل پس از برخورد به ستون

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 989159061904


مبلغ واقعی 48,200 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1523

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خراسان رضوی - مشهد

آموزش نرم افزار های تخصصی همچون ANSYS ، ETABS و SAP در مهندسی عمران در قالب فیلم ، فایل و مقالات آموزشی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما